Filmtips för frusna själar.....

Häromdagen såg jag en jättesuperunderbar film som jag varmt kan rekomendera till alla, hästvänner som ej hästvänner.




Inko:

Jag har sett reklam om den filmen och ska absolut se den :) Trodde att den kommer i slutet på februari.



Måste tvinga igång bilen i den extrema kylan nu och hyra den. Passar bra med film när man inte är kry att göra annat.

Johanna:

Åh..är det en sån där man får gråta till? :P

Alma-Lena:

Härligt hästfilmer är alldeles för få. Jag gråter till alla hästfilmer, speciellt dessa om lilla Winky från Kina som får sköta tomtens egen häst:

http://www.svd.se/kultur/film/mysig-film-for-hastflickor_24060.svd



http://www.svd.se/kultur/film/rart-om-oradd-winky_1969285.svd

Johanna:

Det ante mig...gråter till alla hästfilmer :P



Det nya inlägget går inte att kommentera av någon anledning? Jag märker inte av att hästarna blir vildare av kylan, pigga blir dom ju alltid men vildare mot varandra har jag inte märkt av...



Kanske Qulmin börjar känna sig hemma & vågar försöka ta lite plats?

Kommentera inlägget här: