Gårdagens mys!

Sambon ha pysslade med tapeter hela dagen. Själv höll jag mig mest i stallet. Först longerade jag den ystra Faxe som inte kom på att man kan växla ner förrän efter 30 min i trav. Sen kunde vi göra fina övergångar från skritt till trav och vise versa. Märks att han fått vila en del i vinter. Jag längtar tills jag tar EXAMEN!!!!!!! 
 
 
Efter en stund kom en jobbarkompis som ville ha hästmys. Hon pysslade och borstade och jag tror hon uppskattade det lika mycket som Faxen <3 
 
Tog sedan en tur på ridbanan. Gick ganska bra, han var rätt fokuserad och lyssnade bra. Jag kanske var bra på att vara i "nuet" tror jag. 
 
Mös i stallet igen, släppte ut dom i hagen, drack kaffe med äldsta dottern och pojkvän. Sedan kom 17åringen hem, med pojkvän. Dom gick och la sig tidigare än oss, då han pendlar till jobbet i Luleå. Fatta, jag har snart inga barn hemma och jag börjar få lite panik. Har ju inte ens vant mig vid att dom bara är här 2 veckor i månaden :/ 
 
Nå så länge de mår bra så är jag glad. Men fn, det är jobbigt med separationsångest hahaha.
Kommentera inlägget här: